JAGUAR XF IN SENSATIONELE ACHTERVOLGING DOOR LONDEN OM DE LANCERING VAN NO TIME TO DIE TE VIEREN

• Felst begeerde ticket van het moment: Mitch Evans van Jaguar Racing racet door Londen om als een van de eersten te kunnen genieten van de langverwachte James Bond-film No Time To Die, die op 30 september 2021 wordt uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk en in België
  • De sensaties van de achtervolging: terwijl Evans de Britse hoofdstad doorkruist aan het stuur vanJaguars nieuwste XF berline, wordt hij op de hielen gezeten door de befaamde free runner en Parkour-atleet Lynn Jung
  • Sereniteit in de stad: het luxueuze interieur van de XF met Active Noise Cancellation en ionisatie van de interieurlucht biedt Mitch Evans een rustgevend toevluchtsoord terwijl Lynn de drukke straten te voet doorkruist
  • Wendbaarheid en beheersing: Jaguars vierwielaandrijving met Intelligent Driveline Dynamics en de lichte aluminiumintensieve architectuur staan garant voor een uitzonderlijke wegligging en wendbaarheid in combinatie met een uitmuntend rijgedrag, comfort en verfijning voor het stadsverkeer
    No Time To Die
  • Bekijk de film van de Londense achtervolging van Jaguar hier.

Maandag 27 september 2021, Antwerpen – Om de langverwachte release van No Time To Die in de kijker te zetten, werd de jongste XF berline van Jaguar ingezet voor een sensationele achtervolging door Londen, waarbij Mitch Evans, de Formule E-piloot van Jaguar Racing, alles op alles zette om als een van de eersten de film te zien.

De actie speelt zich af tegen de achtergrond van de meest iconische bezienswaardigheden van de hoofdstad, waaronder de Shard, Tower Bridge, City Hall en Millennium Bridge. Mitch, die aan het stuur zit van de XF R-Dynamic HSE in Santorini Black, weet niet dat hij wordt achtervolgd door free runner en Parkour-atleet Lynn Jung. De reden voor de achtervolging? Hij heeft per ongeluk zijn tickets voor de screening laten vallen en Lynn is vastbesloten om ervoor te zorgen dat hij niet langer moet wachten om No Time To Die te zien.

De zes kilometer lange achtervolging begint in Laffone Street, vlak bij Tower Bridge, en kronkelt door de stad. Lynn gaat al lopend, springend en buitelend achter Mitch aan, terwijl die laatste geniet van de luxe, het comfort en de sereniteit van de XF met Active Noise Cancellation en ionisatie van de interieurlucht.

Ongehinderd door het lawaai en de chaos in de stad om zich heen, geniet Mitch van de rit door optimaal gebruik te maken van de nauwkeurige en intuïtieve stuurinrichting van de XF en de responsieve, verfijnde prestaties van zijn 221 kW/300 pk sterke Ingenium-motor. De actie wordt afgesloten in de beroemde Londense Baker Street, waar de tickets in spectaculaire stijl worden terugbezorgd, zodat Mitch eindelijk kan genieten van No Time To Die.

Gedurende de race door de stad zullen 007-fans enkele bekende plaatjes spotten langs de route, waaronder een XF met kogelgaten uit No Time to Die en opvallende Jaguar-modellen die in eerdere films verschenen, zoals de C-X75 van Spectre (2015) en de XKR Cabriolet van Die Another Day (2002).

Anna Gallagher, Brand Director van Jaguar, vertelde: “De Jaguar XF werd ontworpen om elke reis tot een waar genot te maken, dankzij de ongeëvenaarde balans tussen luxe, comfort en verfijning. Of het nu gaat om een snelle achtervolging door de kronkelende straten en piazza’s van Matera, waar de achtervolgingsscènes van de auto in No Time To Die werden gefilmd, of de drukke straten van Londen: de XF kan elke gelegenheid de baas.

Bekijk Jaguars achtervolgingsfilm door Londen hier.

De Jaguar XF berline is in België beschikbaar vanaf € 54.480 en de XF Sportbrake vanaf € 57.690. Meer info op www.jaguar.be

Jaguar XF No Time To Die_London Chase_Persbericht.pdf